utorak, 23. veljače 2016.

Kako je nastao ovaj blog?


Ovaj je blog nastao u želji da podijelim svoja iskustva i projekte vezane za uređenje moje male oaze mira i kreativnosti... mog balkona.

Ponekad ću pisati o uzgoju i razmnožavanju cvijeća; ponekad će moja tema biti povrće ili začinsko bilje, a ponekad izrada visećih vaza, lampiona i jastučića za sjedenje.
Pisat ću o mnogočemu pa se nadam da će svatko ovdje moći naći nešto što ga zanima... da će mu moje male tajne pomoći i da će komentirati!

Zaista se nadam da će i ostali podijeliti svoja mišljenja i iskustva samnom i pritom se dobro zabaviti :)

Cijela ova ideja (da pišem o radovima na balkonu) je nastala zahvaljujući mojoj dragoj prijateljici koja se uz mnogo drugih obaveza, bavi i uređenjem svog balkona i okućnice. Moji mali savjeti  su joj pomogli, a projekti motivirali i inspirirali da neko vrijeme odvoji za sebe i za ono što ju veseli.

Uskoro će početi ožujak i intenzivni radovi i jedva čekam da vidim koje će mi ideje i nepoznate biljke donjeti nova sezona!

Nema komentara:

Objavi komentar

Svaka riječ je dragocjena i zato HVALA na komentaru!